Kancelářská práce

EKONOMICKÁ A ADMINISTRATIVNÍ SPRÁVA

Máte dost luštění nesrozumitelných dokumentů, hlídání termínů a neustále se měnících předpisů? Váš e-mail se plní nepřečtenými e-maily a nevyřízenými žádostmi? Naši specialisté se postarají o veškerou evidenci, přípravu podkladů a ostatní nezbytnou administrativu a komunikaci.

  • Evidence všech vlastníků a nájemníků

  • Výpočet a distribuce předpisu záloh, příspěvků do fondu oprav a dalších plateb

  • Evidence zálohových plateb od vlastníků, roční provedení vyúčtování a vypořádání přeplatků a nedoplatků

  • Mimosoudní vymáhání pohledávek a příprava podkladů pro soudní vymáhání

  • Vedení evidence nákladů na provoz nemovité věci

  • Kontrola dodavatelských faktur a kontrola jejich úhrady

  • Účast na jednáních výboru i představenstev

  • Evidence pojistných událostí a zastupování při jejich řešení

  • Příprava podkladů na schůze statutárního orgánu a účast správce na nich

  • Součinnost se statutárním orgánem v případě investičních akcí

  • Vedení a aktualizace seznamů vlastníků/členů družstev

  • Kontrola změn v katastru nemovitostí, kontrola insolvenčního rejstříku

  • Svolávání a moderování shromáždění

  • A další dle konkrétních potřeb

Tyto agendy majetkové správy převezmeme nebo vypomůžeme dle potřeby

Jak bude změna probíhat?

01

Poptávka a konzultace

Popis průběhu spolupráce

02

Analýza stavu a nabídka

Popis průběhu spolupráce

03

Převzetí dokumentace a zahájení práce

Popis průběhu spolupráce