Máte dost luštění nesrozumitelných dokumentů, hlídání termínů a neustále se měnících předpisů? Váš e-mail se plní nepřečtenými e-maily a nevyřízenými žádostmi? Naši specialisté se postarají o veškerou evidenci, přípravu podkladů a ostatní nezbytnou administrativu a komunikaci.
-
Evidence všech vlastníků a nájemníků
-
Výpočet a distribuce předpisu záloh, příspěvků do fondu oprav a dalších plateb
-
Evidence zálohových plateb od vlastníků, roční provedení vyúčtování a vypořádání přeplatků a nedoplatků
-
Mimosoudní vymáhání pohledávek a příprava podkladů pro soudní vymáhání
-
Vedení evidence nákladů na provoz nemovité věci
-
Kontrola dodavatelských faktur a kontrola jejich úhrady
-
Účast na jednáních výboru i představenstev
-
Evidence pojistných událostí a zastupování při jejich řešení
-
Příprava podkladů na schůze statutárního orgánu a účast správce na nich
-
Součinnost se statutárním orgánem v případě investičních akcí
-
Vedení a aktualizace seznamů vlastníků/členů družstev
-
Kontrola změn v katastru nemovitostí, kontrola insolvenčního rejstříku
-
Svolávání a moderování shromáždění
-
A další dle konkrétních potřeb